Bu Blogda Ara

6 Ocak 2016 Çarşamba

KPSS MAĞDURLARINA İTHAFEN:)

     
           Bu aralar KPSS illetine dadandım.Dikkatinizi çekerim o bana değil ben ona dadanmış bulunmaktayım:) KPSS sen mi büyüksün ben mi büyüğüm gibi komik triplere de girdim tabi. Trip candır. :) Neyse zamanla ehlileşeceğim merak etmeyin. İyi mi olur kötü mü olur orasını Allah bilir.
         Üniversiteye başlamadan önce belirlenmiş bir amaç var ancak hiç oralı olan yok:) Kendimden bahsediyorum. Korktuğumuzdan mı nedir?  Korkuların üzerine gitmemiz gerek anlaşılan, bak yine kanıtlandı şu uyduruk söz.
        Neyseki ülkede çok çalışkan insanlar yok da böylece bize de bir umut ışığı doğmuş oluyor. Kabul edin zekiyiz ama çalışmıyoruz:) Ne demiş Ahmet Şerif hocam; Allah aklı eşit dağıtmış, isteyen alır kullanır, isteyen almaz kullanmaz.
         Haydi bakalım çalışkan dostlar, bence ilk 150'nin içinde olmayı hakediyoruz.
Kuleden sevgiler...

4 yorum:

  1. Ben de bir KPSS mağduruyum :) Hakkımızda hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Şuan ben de KPSS'ye çalışıyorum bu yüzden bu yazı iyi geldi. Hepimiz çok meşakkatli bir yolun yolcusuyuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çocuğumuz bir amaca kitlenmiş durumda. Belki çoğu kişi aynı yöntemle çalışıyor. Aramızdaki fark inanmak olacak canım, umarım alacağına inandığın puanı alırsın. sevgiler queechan :)

      Sil